سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پارسایى زیور درویشى است ، و سپاس زیور توانگرى . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----80584---
بازدید امروز: ----3-----
بازدید دیروز: ----26-----
تو آخر منو می کُشیا

 

نویسنده: فاطمه ماندگار
یکشنبه 85/11/22 ساعت 9:39 صبح

پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) منشأ تحولی بزرگ در همه ابعاد زندگی انسان‌ها و تحقق آن در طول تاریخ بی سابقه بوده است. بهمن ماه هر سال یادآور شور و شعور، حماسه و شکوه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و در 22 بهمن 57 اولین شکوفه حرکت و جنبش اسلامی ملت ایران به رهبری فقیه عظیم الشأن و معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) به نام جمهوری اسلامی جوانه زد. 
انقلاب اسلامی که زمینه شکل گیری نظام اسلام ناب را در ایران فراهم نمود باالهام از حماسه عاشورای حسینی عزت، شرف و حیات واقعی را در رگ‌های پیروان اسلام راستین جاری ساخت و شاهرگ استعمارگران به ویژه آمریکای جنایتکار را در خاورمیانه قطع نمود.
این واقعه تاریخی در مقایسه با دیگر انقلاب‌های بزرگ جهان از ویژگی خاصی برخوردار است و آن نقش دین و باورهای برخواسته از مذهب در این رخداد عظیم جهانی است. لذا این انقلاب در طول 28 سال فصل تازه‌ای از حیات سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را در دنیا گشود.
در آن دورانی که ایران به اصلی‌ترین پایگاه آمریکا برای کنترل حرکت‌های ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی منطقه تبدیل شده بود و نقش عقبه استراتژیک اسرائیل را بر عهده داشت، امام خمینی (ره) ندا به انقلاب برداشت و فریاد من انصاری الی الله سرداد. مردم فهیم ایران با لبیک در پی این ندای آشنا همراه با آن خروش الهی سقف ظلمانی 2500 ساله رژیم ستمشاهی آن روز را شکافتند و ضربه مهلکی را به اردوگاه نظام سلطه جهانی وارد نمودند و در جهان نیز نظام سلطه را به چالش کشیدند.
دشمن هیچ تردیدی نداشت که نظام اسلامی هر چه باشد در تقابل با روند نظام سلطه جهانی است لذا از بدو پیروی انقلاب تا کنون زنجیره‌ای از توطئه‌های رنگارنگ علیه نظام و انقلاب را طراحی نمود، اما غافل از اینکه انقلاب کهن اسلامی با محوریت ولایت فقیه در طول 28 ساله گذشته حلقه این زنجیره‌ها را در هم شکسته و قدرت‌های تهدید کننده را با چالش‌های اساسی مواجه کرده است.
امروز ایران اسلامی در نقطه‌ای از قدرت و صلابت در زمینه‌های مختلف بویژه هسته‌ای رسیده است که بدون ترس و واهمه هر تهدیدی را پاسخ می‌دهد و با  اقتدار کامل از منافع خود دفاع می‌کند و این در حدی است که دولت آمریکا و هم پیمانانش را دچار سر در گمی محض و پریشان گویی نموده است.
بهمن‌ماه 57 عبرتی است برای آنانی که مغرور از قدرت‌های مادی و تسلیحاتی خود سلطه خویش را ابدی و شکست ناپذیر در افغانستان، عراق، فلسطین و لبنان و ... می‌انگارند و از سویی هشداری است به سران کشورها اسلامی و علمای دین و روشنفکران و اندیشمندان جهان اسلام که می‌توانند با اتکاه به خداوند و پشتوانه ملت‌ها با هوشیاری تلاش همه جانبه‌ای را به کار گیرند تا ضمن رهایی از سلطه بیگانگان توطئه‌های دشمن را در زمینه ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی خنثی و افشا نمایند. حوزه علمیه خراسان در پاسخ به ندای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله) از امت شهید پرور ایران اسلامی بویژه اساتید معظم، فضلا و طلاب محترم، اساتید و جامعه دانشگاهی همراه با سایر اقشار امت اسلامی دعوت می‌نماید تا همچون گذشته برای آفرینش حماسه‌ای دیگر در طومار زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران با حضور گسترده و میلیونی خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن وفاداری خویش را به آرمان‌های والای رهبر کبیر انقلاب ابراز نمایند.


نا نیز منتظر شما عزیزان هستیم .دارم میرم الان دیگه دیر میشه.

    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • خدایا ..............
    اولین فرمان الهی
    شهادت بانوی دو عالم بر فرزند غائبش و تمام شیعیان آن حضرت تسلیت ب
    همه آرزویم اینست...
    نمی دانم...
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •